پلی ارتان

کارشناسان مجرب و کارآزموده شرکت تولیدی پیک فوم در راستای ارائه خدمات به مشتریان به دلیل داشتن سیستم بلندینگ مواد اولیه، آماده ارائه راهکارهای مناسب جهت انتخاب مواد اولیه متناسب با نیازهای متقاضیان می باشد. همچنین به منظور بهینه سازی مصرف مواد اولیه و كنترل و بررسی نحوه عملكرد آنها، كارشناسان و مهندسین این شركت در سایت های عملیاتی متقاضیان حضوری مستمر داشته و آماده ارائه هرگونه خدمات به مشتریان خود می باشند. لذا رضایت کامل مشتریان را از بعد کیفیت، قیمت وتحویل به موقع سر لوحه فعالیت خود می داند.

هرمحصول جديدي كه در شرکت پیک فوم گام تازه اي است در راه نيل به هدف خود كفائي و قطع يكي از بندهاي وابستگي صنعتي در تولید مواد پلی یورتان. اين شركت درحال حاضر قادر است مواد اوليه ده ها واحد تولید را تامين كند . محصولات توليدي اين شركت به يقين قابل رقابت با بهترين برندهای موجود در بازار خواهد بود .
آزمایشگاه شرکت پیک فوم مجهز به تجهیزات تستهای مختلف شیمیائی و مکانیکی بوده و سیستمهای تولید شده در کارخانه مورد این تستها قرار می گیرد. پس از تائید آزمایشگاه شیمی و مکانیک، محموله ها قابل ارسال به مشتری می گردند.این تستها براساس استانداردهای معتبر بین المللی انجام می گردند.تستهای انجام شده بر اساس استانداردهای معتبر بین المللی از قبیل DIN,ASTM,ISO میباشند.
  • تست های شیمیایی

  • تست اندازه گیری دانسیته

  • تست های فیزیکی-مکانیکی